zoldseges_kert.jpgEnnyit a jó idő várásáról. Csak bejött, amitől annyira féltünk, március közepére visszatért a tél. Mikor március elején nézegettem az interneten a különböző vetési módszereket, próbáltam trükköket, ötleteket meríteni mások vetési szokásaiból, akkor én már félve gondoltam arra, hogy talán még korai.

Bár vannak trükkök, hogy kisebb hidegeket átvészeljen az ember, de ahogy az elmúlt években is volt, nem egy-két napra érkezik a hideg, nagyon hideg, hanem több napra, akár egy hétre is. Azt pedig nehéz kivédeni, hogy az elvetett magokba ne tegyen maradandó kárt a hideg. Úgy voltam vele, hogy inkább várok egy-két hetet a borsóval, zöldséggel, sárgarépával. Inkább tovább tervezgetek, ötletelek.

És láss csodát, a zsigereimben megérzett, és az időjárás-jelentéssel foglalkozó oldalak által megjósolt hideg megérkezett, sőt hóval, hideggel. Nem beszélve a rengeteg csapadékot. Az vízóra aknában áll nálunk a víz, annyira feljött a talajvíz. Szóval, ha elmegy a zimankó, akkor még egy, rosszabb esetben két hétig nem lehet a földre menni. Most jönne jól majd egy kis szél, ami a tavasz velejárója. Egy kicsit kiszáríthatná a talaj felszínét.

Addig is, amíg nem lesz használható a kert, maradnak az ablakba elhelyezett virágládák, amiket locsolgathatok, hátha lesz idén is szép palánta. Gondoltam, ha már a kerttel nem tudok foglalkozni, akkor a négy virágládáról készítek 1-1 képet.

 palantak201803152.jpg

palantak20180315.jpg

Most visszaülök az ablak mellé, és figyelem az olvadó havat, valamint a növekvő sarat.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása