Egy év a kertemben

2014.01.03. 10:14

Pezsgőspohár.jpgÚjévkor egy új fogadalommal kezdtem az ilyenkor szokásos fogadalmak felsorolását. Méghozzá, az egész éves kerti tevékenységemről blogot írok. Méghozzá azért, hogy utána vissza tudjam ellenőrizni, hogy a kezdeti tervek milyen százalékban teljesültek, mennyire jöttek be az új praktikák. Esetleg egyazon zöldséget több módszerrel is elvetem és mérhetően össze lehet őket majd hasonlítani, hogy a kertem adottságaihoz melyik termesztési módszer a jobb.

Tavaly már próbálkoztam több mindennel, de vegyes eredményekkel. De majd idén...

Mivel tél van még, bár azért annyira nem nevezhető télnek, ezért egyelőre a lakásban tudok felkészülni a veteményezésnek. Pontosabban most tudom megtervezni, mely zöldségeknek adok lehetőséget a kertemben. Ezután ezeknek kell a megfelelő helyet megtalálnom. És ha már meg van, hogy hol mit, mennyit szeretnék vetni, ültetni, akkor jöhet a megfelelő magok kiválasztása a gazdaboltban, majd a palánták nevelésével kapcsolatban kell stratégiát kialakítani. Úgy gondoltam, hogy ebben megint csak több minden fogok kipróbálni egyszerre.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása