Már eltelt egy kis idő mióta megkezdtem a kerti munkát. Gondoltam készítek pár képet a kertről. Most megosztok két képet. Az egyik a kert bal oldalát mutatja, amelyen a veteményest lehet látni. Még nincs bevetve, sőt még nem is igen jöttek ki a már a földbe tett magvak, de legalább látni ezeken, hogy miről beszélek, ha a zöldséges kert részről és gyümölcsös kert részről beszélek.

20170401_094020.jpg

Jól látszik, hogy ez a kertrész igazából most négy részre osztható. Itt legelöl van egy olyan kertrész, amely tavaly nem volt bevetve. Most eléggé gazos, tarackos. Még csak párszor átszaladtam rotakapával rajta. Ezt a rész az korai cseresznye (kép bal oldalán) sorába telepített ribiszke van elhatárolva. A következő rész szintén egy cseresznyefáig tart, amelynek a sorába megint csak ribiszke van telepítve. Utána van egy megművelt terület, amely a régi fóliasátor területéig tart. A negyedik rész egy kisebb terület, amely a régi fólia sátor területe volt. Igen tarackos, igen gazos. Ezzel még idén nem csináltam semmit, de szeretném befogni vetéshez.

20170401_094344.jpg

Ez a zöldséges kertem gyümölcsös része. Jól látható, hogy a legnagyobb részét a szőlő teszi ki, amely karózva lesz, lett. Vagyis tőkésre fogom nevelni, nem pedig lugasnak. Mellette van egy gyümölcsös sor. Egy fóliába telepített eperföld (szüleimtől hoztam), utána málnás (szüleimtől hoztam), aztán egy egres (ezt unokatesómtól hoztam), majd megint pár szál málna (ez egy csapattársamtól származik), megint egres (déditől), ismételten pár szál málna (szomszédtól), majd a sort egy fóliába telepített eperföld zárja (4 sor sógornőméktől kb. 7-8 sor szüleim eperéből, majd a haveromtól kapott kb. 10-12 sor zárja).

A kertrész jobb oldalának végében van egy komposztáló, amely mellett van pár tő ribiszke, egy sor nagyszemű fekete ribiszke, és a végén van egy sor lugas, amelyben folyton érő málna (volt osztálytársnőmtől) és fekete szeder (szüleimtől) van. Még át fogom telepíteni a régi málnásomból azokat a töveket, amelyek életképesek és nem betegek. Már félig ki lettek termelve, de még időm nem volt elültetni őket. Igyekszem, de sajnos, nem mindig érek be a kertbe, hiába szeretnék. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása