Ahogyan ígértem lefényképeztem a kelő palántáimat. Előre leszögezem, hogy nem vagyok fotós, így hagynak kivetnivalót a képek.

20170316_171454.jpg

Ebben a virágládában amerikai paprika van három színben. Igazából lényegtelen volt, hogy milyen fajta, csak vastag húsú legyen. Mikor kibontottam a tasakot, akkor láttam, hogy három kis tasak volt benne három színű palántamaggal. Még nem körvonalazódott ki pontosan, mennyi kell ki majd, de már megkezdték a kikelés. És bár a képen nem látszik, de kicsit túllocsoltam, mert megjelentek a penészesedés jelei a föld felszínén. Sőt, néha meg is kellene szellőztetni. Most már jön a jó idő, íg már rá merem nyitni az ablakot egy kicsit.

20170316_171501.jpg

Ebben a lecsópaprikám keleget. Ez már előrébb tart, mint az amerikai. Viszont látni, hogy azért nem annyira egységesen kelt ki a mag. Ennek az is lehet az oka, hogy valamiért a fóliás megoldásoknál, sokkal gyorsabban kiszáradt a palántaföld felső rétege. Pedig ugyanannyi vizet kapott, mint az előző képen szerepló paprikaföld. Ha a kikelt palántának való megmaradna, akkor is már megfelelő mennyiség lenne, hogy elegendő paprikám legyen a lecsóhoz.

20170316_171524.jpg

Ezen a képen a piros fürtös paradicsom palántának való van. Ez nagyon szépen és egyenletesen kelt ki. Ha mind megmaradna esetleg, akkor lenne annyi, hogy még ajándékozni is tudnék belőle.

20170316_171532.jpg

A sárga fürtös paradicsomom már nem kelt ki olyan szépen. Ahogy fentebb említettem, valamiért gyorsabban kiszáradt a teteje a balkonnak és valószínűleg ezért lett ennyire ritka. Majd erre jobban oda kell figyelni. De ez a mennyiség is elegendő lenne nekem. Csak maradjon meg. Még készítek majd pár képet, ha nagyobbak lesznek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása