Tavasszal egy leander szaporítási projektbe belekezdtem. Nagyon nagy reményekkel voltam ezzel kapcsolatban. Már folyamatosan ellenőriztem, többször kapott tápoldatot. Bár utóbbi időben kevesebbet kaptak ez meg is látszott a leveleken. Hétvégén gondoltam, ha megígértem, akkor készítek a leanderek gyökereztetésének eredményéről képet. Íme, így néznek ki:

 img_20220924_085024.jpg

Ahogy látszik, azok a szálak, amelyek eleinte nem akartak megeredni, meggyökeresedni, azok is elkezdtek vékony gyökeret engedni. Szerintem talán mindegyik vessző megeredt.

Mivel ennyire nem gondoltam sikeresnek a projektet, ezért most eléggé meg vagyok lőve, hogy mit csináljak velük. Én maximum 2-3 cseréppel gondoltam eltenni a többi közé. Viszont kidobni nincs kedvem, nem szeretném. Ezért új projekt van kilátásban. Ki fogom ültetni az első udvaromba a leandereket és meglátjuk mennyire bírják a téli időjárást. Lehetőleg közel a falhoz, és talán kapni fognak egy kis szalmát, a tövükre.

Majd készítek erről is pár képet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása