Ahogy ígértem, készítettem pár képet az ablakokban található palántákról.

Fogott magból lettek elvetve a kötekezők. Pohárban vannak a tavalyi Californiai paprikamagok, amelyek elfogadható százalékban keltek és szépen fejlődnek is az ablakban. Szintén pohárba lettek téve a koktél paradicsomok, amely egy pohárban szinte 100%-osan kikeltek:

californiai_paprika_koktel_paradicsom1.jpg

Másik kép ugyan ezekről:

californiai_paprika_koktel_paradicsom2.jpg

Virágládába vannak a tavalyi cecei paprikamagok, amelyek elég ritkássan keltek, de szerintem az én hibám, mert szerintem egyszer későn kaptak vizet, és a csirázó magok a földben kiszáradtak:

cecei_paprika.jpg

Szintén tavalyról fogott magok a bokor paradicsom magok is jól kikeltek, ami jól is látszik:

bokor_paradicsom.jpg

Az idén vett két paprika mag (Californiai és bácskai fehér) nagyon jól kelt, de valamiért a Californiainak a szára el van vékonyodva és nem igen akar vastagodni. Viszont a bácskai nagyon szépen fejlődik. Esetleg megpróbálom és adok egy kis tápanyagot a gyengébb növényeknek.

Bácskai:

bacskai_feher_paprika.jpg

Californiai:

californiai_paprika.jpg

Remélem több palántát nem vesztek el, bár ez a mennyiség messze több, mint amire nekem szükségem lenne. De legalább tudok majd adni párat másnak is.

Gondolkodom, hogy esetleg még gyorsan födbe teszem a tavaly befogott zeller és rebarbara magot. Előbbi nekem lenne, míg utóbbit unokatesómnak adnám, mert kért tőlem rebarbara magot, én pedig, ahogy szokott elfeljetettem elvinni neki.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása