A hatalmas probléma első jelei már tavaly látszódtak, de reménykedtem, a lucerna majd megujítja magát. Ezért az utolsó kaszálást kicsit elhúztam, hátha a felvirágzott lucerna majd elszór pár magot és megújul a lucernatáblám. Hát nem, sőt eléggé elgazosodott, megritkult, ami a képen látszik is:

20200418_lucerna_ifjitasa.jpg

Ezt el is panaszoltam egyik szakértő barátomnak, aki visszakérdezett. Te nem ifjítottad meg a lucernádat? Persze néztem mint az a bizonyos hal, és csak tátogtam. Ekkor mondta el a tutit. Már ősszel az utolsó kaszálás után az esős idő előtt kellett volna megtenni. Be kellett volna szórni lucerna maggal az egész táblát, így a kialakult kisebb foltok szépen új lucernával besűrűsödtek volna.

Hát erről lekéstem. Ősszel ezt nem tettem meg, ezért most hétvégén megtettem. Az időjósok mondták, hogy majd ennyi, meg ennyi eső esik. Nem fogjuk győzni ellapátolni a sok esőt az udvarról. Erre talán vagy 3 csepp elkapott. Semmi. Szó szerint semmi. A rokonság távolabb élői közül többen panaszkodtak a hatalmas záporokra, de felénk megint csak elmaradt a megváltás. Sőt a kerthez is hozhattam a locsoló felszerelést. És valószínűleg a lucernát is át kell locsolnom, mert a jósok nem ígérnek mostanságra esőt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása