Minden évben nagy energiát kell fordítani a már kora tavasszal jelentkező tetvek ellenei harcra. Idén is már megkezdtük a gyümölcsfák, gyümölcs bokrok védelmében környezettudatos és környezetbarát permetlékkel. Hogy pontosan mikkel és mikre, azt nem tudom megmondani. Továbbra is apósom a méregkeverő nálunk, valamint a védelmet is ő szórja le a védeni kívánt növényeket. Szóval én nem vagyok benne ebbe a kerti tevékenysében egyelőre.

Viszont valamilyen szinten mégis. Különböző bogarak védelmét én is végzem. Ilyenek a katicák is. Ha nem bántom őket, akkor ők megteszik amire szükségem van. És mire van szükségem a katicákkal kapcsolatosan? Írtsák a tetveket. Hétvégén ezt láthattam is élőben, amiről készítettem is képet:

20200419_katicak_a_ribizlin.jpg

Látni a képen, hogy nem csak egy, hanem 3-4 katica vette védelmébe a ribizli bokromat. Remélem jól végzik a munkájukat és megvédik a növényeimet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása